Üye işyeri Ortak POS’u nasıl kullanır?

Ortak POS, üye işyerinin POS kullanım alışkanlıklarında hiçbir değişikliğe neden olmaz. Ortak POS’a geçişle birlikte üye işyerlerinin bankalarla olan anlaşma koşulları aynen devam eder.

Ortak POS’un kullanımı son derece kolaydır. Üye işyerinin, Ortak POS başvurusu onaylandığında, ilgili bankanın anlaşmalı olduğu saha hizmet şirketinin teknik servis çalışanları, kurulumu gerçekleştirdikten sonra kullanım ile ilgili gerekli eğitimleri de verir.

Ortak POS’lar bu alandaki son teknoloji ile üretiliyor. Ancak yine de donanımsal arıza olması durumunda POS'u üye işyerine temin eden ana banka aranabilir. Yazılımsal arıza durumlarında ise üye işyeri sorun yaşadığı bankayı aramalıdır.